Namen projekta je analitično pregledati objekte (infrastrukturo) vzgoje in izobraževanja z vidika njihove primernosti in dostopnosti za vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojno-izobraževalne procese in njihove povezanosti s socialnim okoljem, da bi omogočili:
- enake možnosti otrokom s posebnimi potrebami v sistemu vzgoje in izobraževanja;
- socialno vključenost otrok s posebnimi potrebami;
- individualni razvoj, samostojno mobilnost in zaposljivost za otroke s posebnimi potrebami ter
- povečali fizično in tehnološko dostopnost izobraževalnih objektov, učnega osebja in izobraževalnih programov.
V projektu bomo razvili koncept in prototipe tehnološke podpore izvajanju vzgojno-izobraževalnih programov posameznih ciljnih skupin za zagotavljanje večje in varnejše mobilnosti. Vsebina programov in metode poučevanja niso predmet projekta. Glavni cilji projekta so:
- Pridobiti podatke in izvesti analizo lastnosti izobraževalne infrastrukture in tehnologije, ki naj bi služila tudi otrokom s posebnimi
potrebami.
- Izdelati strokovne podlage za prilagoditev te infrastrukture in tehnologije.
- Oblikovati standarde kakovosti izobraževalne infrastrukture in tehnološke podpore za izvajanje vzgojno-izobraževalnih
programov za različne tipe posebnih potreb. (K tehnološki podpori izobraževanju spadajo npr. spletne in mobilne aplikacije
(izobraževalne e-vsebine in e-storitve), grafična, geolokacijska, navigacijska, kartografska in taktilna gradiva. )
- Pripraviti strokovne podlage kot vir za pripravo politik za odločanje o nadaljnjem razvoju infrastrukture vzgoje in izobraževanja.